foto Klachten

Als zorgorganisatie vinden wij het erg belangrijk dat iedereen goede zorg krijgt. Goede zorg loopt van helpen met het oplossen van problemen tot het elkaar op een juiste manier bejegenen. Als zorgorganisatie doen wij er alles aan om te zorgen dat wij goede zorg leveren. Onze medewerkers worden extra getraind om er maar voor te zorgen dat u zich juist bejegend voelt en dat onze zorg van goede kwaliteit is.

Ondanks onze inspanningen kan het zo zijn dat u ontevreden bent over onze zorg, of dat u anderszins een klacht heeft met betrekking tot onze organisatie. Om onze zorg te kunnen verbeteren vinden wij het erg belangrijk dat u uw klacht kenbaar maakt binnen onze organisatie. Dit biedt ons de mogelijkheid om de zorg verder te verbeteren..

U kunt uw klacht kenbaar maken aan een van onze medewerkers. Dit kan persoonlijk, telefonisch of per e-mail. Ook kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier.

Voor de wijze van klachtafhandeling verwijzen wij naar de klachtenregeling. Als deze regeling niet duidelijk is voor u, of u heeft vragen die niet worden beantwoord in de klachtenregeling, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Hier kunt u de besproken formulieren inzien en/of downloaden:

Klachtenformulier-Zorggroep-Stad-en-Ommeland.pdf

Klachtenregeling-Zorggroep-Stad-en-Ommeland.pdf

 

foto 2